maandag 18 maart 2013

African Flowers,

De laatste tijd zie ik heel veel African Flowers!
Ik vind die zo mooi, dat ik het ook wil gaan proberen.
Van Karin aan de Haak kreeg ik een patroon.

Dus eerst naar de winkel om een leuke kleuren combi te kiezen voor bij ons op de bank.



En toen maar aan de slag!
Voor een beginnend haakster toch wel even goed kijken en tellen. Ik had ook een filmpje gevonden op YouTube, maar die klopte volgens mij niet helemaal.
Dus de eerste vier waren gigantisch fout waar ik best wel van baalde. Ik had al afgehecht en alles. Ik vond het zonde van het garen.

Van Karin dus advies gekregen en weer opnieuw proberen met volle moed.
Ik geloof dat het nu wel gaat lukken!




Fijne knutselweek allemaal!
Groetjesssssssssssssssss


20 opmerkingen:

  1. Wat mooi.
    Fijne dag.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er al super leuk en mooi uit! Ga zo door! Had ze ook al voorbij zien komen op Facebook, in de Dutch Crochet groep..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor,helemaal mijn kleurtjes.
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk bericht!
    Hoop dat je veel mooie blommen mag haken!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaah! De African flower is mooi! Ik vind het knap dat je zo doorzet, de aanhouder wint. En je hebt mooie kleuren uitgekozen, passen goed bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleurencombinatie zeg!
    Heerlijk he, de african flower!!
    Goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hè die african flower! Jij beginnend haakster?? Dat is niet te zien. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind die hexagons ook zo mooi.
    Het gaat je anders goed af hoor en zeker als beginnend haakster. Is echt niet te zien.

    Veel hexagon plezier.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk zeg! ik ben helemaal weg van je kleurencombie.

    kan niet wachten tot het eindresultaat.

    liefs
    samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooohh maar die zijn inderdaad heel erg mooi hoor , en de kleurtjes top , hlemaal in africa stijl , prachtig ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk, ga ze binnenkort zelf ook eens proberen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PRACHTIGGG ze staan op mijn lijstje nog te doen. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben onder de indruk.

    Niet te geloven dat het je meteen zo goed lukt. Ik krijg zowaar zin om het ook te proberen.

    EEn vraagje tussendoor: hoe krijg je de blokjes onder je tekst waarin staat:"you might also like"?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleuren combinatie!! Gaat helemaal goedkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ Brigitte (off toppic)
    Ik ben druk aan het zoeken geweest maar ik kan het helaas niet meer vinden :-(
    Zodra ik het weet dan laat ik het je weten Ok?
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ik vind het knap hoor ! Dat gaat helemaal mooi worden. Ik dacht dat ik jou al lang volgde maar dat was dus niet zo (even rechtgezet nu...). Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @ Brigitte,

    Ik denk dat ik het gevonden heb!

    http://bloggendoejezo.blogspot.nl/2009/09/you-might-also-like.html

    Kijk hier maar even.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Ingrid,

    Heel erg bedankt om het voor me op te zoeken.

    Ik ga het zo dadelijk uitproberen.

    En oh! Die bloemen, ik kan er maar niet van over, hoe mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!
En natuurlijk tot gauw!
Groetjes Ingrid.